14 czerwca grupa Kwiatuszki zakończyła edukację poznawania emocji.
Zajęcia prowadzone w sali, a potem w bibliotece miejskiej pokazały,
że dzieci znają mieszkające w nich emocje radości, smutku, strachu,
miłości i potrafią sobie z nimi poradzić.

14 czerwca grupa Kwiatuszki zakończyła edukację poznawania emocji.
Zajęcia prowadzone w sali, a potem w bibliotece miejskiej pokazały,
że dzieci znają mieszkające w nich emocje radości, smutku, strachu,
miłości i potrafią sobie z nimi poradzić.
„…Radość, smutek, strach, zdziwienie
Jeszcze złość – kapryśna dama
Takie znamy już emocje
A to tylko część wybrana!”
W grupie „Sówki” realizowana jest innowacja pedagogiczna
pod tytułem: „Nazywam, rozpoznaję i akceptuje emocje”.
Przedszkolaki w miesiącu maj oraz czerwiec
realizowały temat: „Widzę, słyszę i czuję!” oraz „Żywimy się emocjami”
Trzeciego czerwca w grupie „MOTYLKI” na zakończenie realizacji Innowacji
Pedagogicznej „Kiedy rymujesz- lepiej zapamiętujesz!” został ogłoszony konkurs plastyczny
dla chętnych dzieci 'Najfajniejszy wierszyk z innowacji pedagogicznej’ „Kiedy rymujesz- lepiej
zapamiętujesz!” w oprawie plastycznej”.
13 czerwca przedszkolaki z grup „Misie” i „Motylki” miały możliwość
uczestniczyć w zajęciach adaptacyjnych w szkolnej bibliotece.
Dzięki zaproszeniu pani bibliotekarki dzieci dowiedziały się,
że szkolna biblioteka to nie tylko miejsce wypożyczania książek.
czytaj »
W ramach realizowanej innowacji pedagogicznej grupa „Misie”
uczestniczyła w projekcie edukacyjnym „ZABAWA SZTUKĄ”,
którego twórczynią jest Pani Dagmara Drabik.
Założeniem projektu jest propagowanie sztuki w korelacji
z kompetencjami kluczowymi oraz założeniami pedagogiki freblowskiej.
czytaj »
W czerwcu 2024 roku dobiegła końca realizacja Innowacji Pedagogicznej
Metodycznej „Kiedy rymujesz- lepiej zapamiętujesz!” w Grupie „MOTYLKI”. Innowacja ta
trwała cały rok szkolny 2023/2024. W tym czasie dzieci zostały zapoznane z 17 wierszykami
dotyczącymi treści materiału z zakresu podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
Dotyczyły one aktualnie realizowanej tematyki kompleksowej. Ich regularne utrwalanie
i powtarzanie sprawiło, że dzieci zapamiętywały nowy materiał z łatwością i bez zbędnego
stresu. czytaj »
Dzieci z grupy ,,Motylki” wykorzystując piękną pogodę za oknem,
wybrały się 07. czerwca na lody.
Każdy wybrał sobie swój ulubiony smak
i delektował się tym pysznym deser odpoczywając w cieniu.
W grupie ,,Motylki” w ramach ewaluacji innowacji pedagogicznej
pt. ,,Aktywny przedszkolak – zabawy stymulujące zmysły”,
realizowanej w bieżącym roku szkolnym, zorganizowany został
konkurs plastyczny ,,Moje sensoryczne dzieło sztuki”.
Celem konkursu było rozwijanie inwencji twórczej,
pobudzanie wyobraźni i kreatywności,
stymulowanie zmysłów oraz rozwijanie umiejętności manualnych.